Forårsfornemmelser

Sikke da det er blevet bedre vejr. Nu kan jeg ligge herinde og kigge ud på det dejlige vejr med feber og snot. Men det fortsætter forhåbentlig de næste mange månedersmiley
Jeg har ikke kunnet lade være med at snuppe nogle af alle de billige pakker med blomster der står i supermarkederne. Det er vist ikke altid liige til at vide hvad der kommer op! Min plan er at smide dem ud i køkkenhaven (som nu også bliver til blomster) og så se hvad der sker.

Et blandet udvalg fra supermarkedet
Jeg har foreløbig sat dem i et koldt rum. Det ser ud til at de skal plantes meget snart. Har fundet en plante som var dårlig og de andre ser ikke ud til at være super langtids holdbare.
Forleden kom jeg forbi et plantecenter (hvor jeg ellers aldrig kommer). Jeg måtte naturligvis kigge indenfor. Der var dog rimelig tomt - det er ikke sæson endnu! De havde dog et par klematis som jeg synes er et must. Jeg elsker duften. Jeg blev anbefalet to stk. som skulle afløse hinanden i blomstringen - de skal snart i jorden, når jeg bliver helt rask.

Klematis tellmanniana og Klematis heck. american B.

Kommentarer