Havedamme

Jeg har arvet en række havedamme fra de tidligere ejere af haven. Jeg har imidlertid også små børn. Jeg er egentlig ikke så bange for at de skal gå hen til havedammene og falde i, det har de lært. Det er mest hvis de små kommer løbende forbi og så snubler. Selv om dammene ikke er dybe, er det alligevel for farligt.
Jeg har nu fået bestilt Riohegn til at lægge over dammene. Jeg tror det vil blive for besværligt med hegn, det er meget lettere bare at lægge net over dammene.

Kønt er det ikke, men bare det holder! Det giver også mulighed for at de planter der står rund omkring bare kan vokse igennem nettet. Her er den ene dam
og her er den anden

Den ser lidt bedre ud, der er flere planter omkring denne dam. De trænger alle sammen til at blive renset op, jeg tror ikke det er blevet gjort i flere år. Det er imidlertid en opgave som må vente til (meget) senere.

Kommentarer