Van(d)vittige haveprogrammer

Van(d)vittige haveprogrammer

Jeg ser ikke særlig meget fjernsyn og slet ikke her om sommeren men hvem kan modstå et godt haveprogram? Heldigvis kan man finde mange spændende ting på YouTube eller Facebook.


Jeg er blevet stor fan af Anders Mattesen (Anden) haveprogrammerne. Selv om jeg er stor fan af Søren Ryges rolige stil, så kan jeg ikke lade være med at beundre energien i de her programmer. I sædvanlig underlig og hæsblæsende stil tager han os med på havevandring i hans villahave. Jeg tror nu at han i det mindste ved en lille smule om haver og planter, ellers kunne han ikke gøre det så godt som han gør.


I denne her havevandring finder han erantisgæk i majsesam bedet, overværer en territorialkamp mellem en bille og en bænkebider samt leder efter den lokale bæver.

Havevandring med bille og bænkebider



I denne havevandring kommer vi på tur bagest i Anders rosenhave hvor han viser sin havedam frem. Vi ser de fine tulipinser, den kødædende krokusesse samt den fine gerganøje.

På tur i rosenhaven

Der ligger flere på hans Facebook side

Kommentarer

  1. Tak for linket. Det er sjove og anderledes haveprogrammer, det har du helt ret i.

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt, vidste slet ikke at han lavede sådan nogle programmer - det må ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig sjove og måske også lidt tankevækkende :-)

      Slet

Send en kommentar