Danmarks vilde haver

Verdensnaturfonden WWF har startet en kampagne for at få mere vildskab ind i de danske haver. Man kan læse mere om projektet her

Jeg er så heldig at min have er blandt de 60 haver der er udvalgt til projektet 🍀 Det betyder blandt andet at man skal lave tre projekter i sin have. Man må selvfølgelig gerne udføre flere hvis man har lyst.

Først kom der en spændende kasse. 

Der var mange spændende ting i. 

Her kan man se logbogen, en kalender fra haveselskabet (som også er en del af projektet), to frøposer og meget mere. Derudover et helt års medlemskab af haveselskabet inkluderet deres blad "haven". Haveselskabets hjemmeside

Jeg glæder mig til at gå i gang og til at dele mine erfaringer med jer. Derfor vil der i år, være lidt mere vægt på de danske arter i haven, her på bloggen. 

Kommentarer